שעות פעילות: א-ה: 8:00-17:00 ו: 8:00-14:00

מרכז שיקום פרטי - פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק וריפוי בדיבור

עברת ניתוח אורתופודי? אירוע מוחי? שפוז ממושך? אין צורך להתאשפז במוסד שיקומי. הצוות שלנו בראשות רופא מומחה בשיקום – יגיע לביתך ויענק לך טיפול שיקומי מלא. אנחנו כאן עבורך בזמינות מיידית!

נשמח להיות בקשר .

שיקום לאחר אירוע מוחי

הליך השיקום לאחר אירוע מוחי הוא אחד מהתהליכים החשובים ביותר שבעזרתו יוכל המטופל לחזור לשגרה במהירות האפשרית. אירוע מוחי הוא אחד מהגורמים העיקריים לנכות באוכלוסייה המבוגרת בעולם כולו, אם לא די בכך הוא גם אחד משלושת גורמי התמותה השכיחים ביותר בקרב מבוגרים. כך שללא ספק מדובר בתופעה שיכולה לקרות כמעט בכל בית.

כאשר המטופל יוצא מכלל סכנה ישנם לא מעט השלכות של האירוע המוחי שיפגעו באיכות החיים של המטופל. מהסיבה הזאת נדרש שיקום לאחר אירוע מוחי, שיקום שבעצם ינסה עד כמה שניתן להחזיר למטופל את כל היכולות שאותם הוא סיגל לעצמו טרם הופעת האירוע המוחי.

שיקום לאחר אירוע מוחי

ישנם לא מעט אפשרויות שיקום שברוב המקרים יצטרך המטופל להיעזר בהם על מנת לחזור לשגרה. הרפואה השיקומית נעזרת באנשי מקצוע רבים שיסייעו למטופל, כאשר מטרת העל של כולם תהיה להחזיר את המטופל למצב זהה למצב שבו הוא היה טרם האירוע המוחי. 

ישנם מקרים שבהם המטופלים יצטרכו לסגל לעצמם פעולות בסיסיות שביומיום נראות לכל אחד מאיתנו כמו פעולות בסיסיות לחלוטין – להתלבש, להתקלח, לדבר וכן הלאה. מדובר במשימה לא פשוטה שכן ללמד בן אדם מבוגר את כל הפעולות הבסיסיות הללו זה לא דבר קל, ומהסיבה הזאת הצוות צריך להיות מספיק מיומן על מנת שהוא בסופו של יום יצליח במשימה.

הצלחה של שיקום לאחר אירוע מוחי תהיה כאשר המטופל יצליח לחזור לשגרה עד כמה שניתן – אפילו לשגרת עבודה או לשגרת יומיום רגילה. כך שניתן בצורה כזאת או אחרת למדוד את ההצלחה של שיקום לאחר אירוע מוחי ואף להבין האם הוא תרם, ואם כן באיזה דרך.

האם ניתן לבצע שיקום לאחר אירוע מוחי בבית?

באופן כללי ניתן לבצע שיקום לאחר אירוע מוחי בבית ולא בבית חולים או במוסד שיקומי כזה או אחר. ישנם מקרים שבהם המטופל מעדיף לעבור את הטיפולים ואת הבדיקות בסביבה שאותה הוא מכיר ואליה הוא יכול להיות הרבה יותר רגיש ומגיב, במקרה כזה שיקום לאחר אירוע מוחי בבית הוא בהחלט אופציה שכדאי לקחת בחשבון.

חשוב להבין כי על מנת לבצע שיקום לאחר אירוע מוחי בבית אתם נדרשים לשכור את שירותיהם של אנשי מקצוע רבים בתחומים שונים בין היתר בתחום המוטורי, בתחום ההתנהגותי, בתחום הקוגניטיבי וכן הלאה. כך שאתם תצטרכו להפנות לא מעט משאבים לטובת המשימה, עד אשר תוכלו להגדיר אותה בתור משימה שהושלמה בהצלחה.

עליכם להבין בתור בני משפחתו או חברים קרובים של המטופל היכן הוא יצליח להגיב לטיפול בצורה הטובה ביותר. בסופו של יום המטרה כאמור היא לראות שיפור מהיר עד כמה שניתן בתפקוד של המטופל, ולמקום שבו מתבצע הטיפול יש חשיבות מכרעת שיכולה לשנות את כל חוקי המשחק.

שיקום הדדי

שיקום אצל הטובים ביותר

שיקום נגיש 

השאירו פרטים עכשיו לקבלת הצעת המחיר הטובה ביותר!