שעות פעילות: א-ה: 8:00-17:00 ו: 8:00-14:00

מרכז שיקום פרטי - פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק וריפוי בדיבור

עברת ניתוח אורתופודי? אירוע מוחי? שפוז ממושך? אין צורך להתאשפז במוסד שיקומי. הצוות שלנו בראשות רופא מומחה בשיקום – יגיע לביתך ויענק לך טיפול שיקומי מלא. אנחנו כאן עבורך בזמינות מיידית!

נשמח להיות בקשר .

קלינאית תקשורת למבוגרים

קלינאית תקשורת למבוגרים משמשת כמעין כלי עזר לאותו אדם מבוגר בכדי שהוא יוכל לאבחן קשיים בדיבור, קשיים בהגייה או הפרעות שפה הנגרמות מסיבות כאלה ואחרות. טיפול על ידי קלינאית תקשורת לרוב מתבצע בגילאים צעירים, בגילאים שבהם ישנה יכולת כמעט מלאה לשלוט בשינויים ולעצב את דמותו של הילד על פי השאיפה. אך ישנם מקרים שבהם קלינאית תקשורת צריכה לסייע גם למבוגרים, כאן הטיפול צפוי להיות כבר הרבה יותר קשה – כי זה קשה במיוחד לשנות את דפוס הדיבור של בן אדם מבוגר שסיגל לעצמו הרגלים במהלך כל חייו, וכעת בשלב כל כך מתקדם צריך פשוט לשנות אותם.

קלינאית תקשורת למבוגרים – עבור מי זה מיועד?

חשוב לשים את הדגש ולהסביר כי קלינאית תקשורת מגיעה על מנת לסייע בתחומים רבים ומגוונים. קלינאית תקשורת למבוגרים יכולה לסייע בשיפור או בקידום של תפקודים שונים, תפקודים שלוקים בחסר אצל אנשים מסוימים ונדרשת הכוונה כיצד לחדד או לחזק אותם. בנוסף קלינאית תקשורת למבוגרים יכולה גם לסייע בלימוד של טכניקות שונות אשר מגיעות על מנת לפצות או לכסות על טכניקות אותן כבר כמעט בלתי אפשרי לתקן בגיל מבוגר.

המהות של טיפול על ידי קלינאית תקשורת נועד על מנת להחזיר את הביטחון לחייו של האדם המבוגר, שככל הנראה סובל או סבל מלא מעט סיטואציות לא נעימות במהלך חייו בגלל קשיי הבנה או קשיי דיבור. כל מטופל יקבל טיפול אשר מותאם לא ספציפית ויסייע לו להבין בדיוק מה הוא צריך לעשות על מנת לבצע דיאלוגים רגילים. אומנם על פניו זה נראה כמו בקשה לגיטימית למדיי, אך לא מעט אנשים עשויים לסבול מסיטואציה שכזו.

כיצד בוחרים קלינאית תקשורת למבוגרים?

אחת מהמשימות הקשות ביותר זה לבחור קלינאית תקשורת למבוגרים, ולכן אתם צריכים לדעת בדיוק אילו קריטריונים עליכם לבחון בכדי שתוכלו להגיע אל הבחירה הנכונה.

הדבר הראשון שצריך להעסיק אתכם זה מהי מידת הניסיון וההיכרות של אותה אשת מקצוע עם התחום של קלינאיות תקשורת. ככל שיהיה מדובר באשת מקצוע עם ניסיון גדול יותר, כך תוכלו לדעת שאתם נמצאים בידיים הבטוחות ביותר. לניסיון אין תחליף בטח כאשר מדובר על תחום של קלינאיות תקשורת.

אלמנט נוסף שאתם צריכים לבחון זה מהי מידת הניסיון של אשת המקצוע עם מבוגרים. קלינאית תקשורת למבוגרים צריכה לעבוד בצורה שונה מאשר קלינאית תקשורת לילדים. מהסיבה הזאת אתם צריכים לוודא כי אשת המקצוע מנוסה בעבודה עם מבוגרים.

הדבר השלישי והאחרון זה כמובן העלויות של הטיפול, שהן יכולות להיות אלמנט מכריע בקבלת ההחלטות שלכם. כל קלינאית תקשורת למבוגרים יכולה לקחת תעריפים שונים על שעת טיפול, ולכן אתם צריכים לוודא כי אתם מסוגלים לעמוד בעלויות על מנת שלא תצטרכו להפסיק את הטיפול באמצע בגלל אילוצי תקציב. 

שיקום הדדי

שיקום אצל הטובים ביותר

השאירו פרטים עכשיו לקבלת הצעת המחיר הטובה ביותר!